6.30-8.20 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne. Zabawy swobodne. Indywidualna praca z dziećmi. |
8.20-8.30 | Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. |
8.30-8.50 | Śniadanie – zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Czynności higieniczne, porządkowe po zakończeniu śniadania. |
9.00-9.15 | Wspólna modlitwa w grupie. |
9.15-10.30 | Wspieranie rozwoju dziecka poprzez organizowanie zajęć dydaktycznych programowych. |
10.30-10.45 | Drugie śniadanie. Zabiegi higieniczne |
10.45-11.45 | Organizowanie zajęć na świeżym powietrzu, zajęcia ruchowe, spacery, wycieczki, zabawy dowolne. |
11.45-12.00 | Przygotowanie do obiadu. Pełnienie dyżurów przez dzieci |
12.00-12.30 | Obiad. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się podczas posiłku. |
12.30-13.45 | Leżakowanie – grupa maluchów Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali lub na powietrzu. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dydaktyczne, zespołowe – gr. starszaków |
13.45-14.00 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14.00 -14.20 | Podwieczorek. Czynności higieniczne i porządkowe po skończonym posiłku |
14.20-17.00 | Rozchodzenie się dzieci. Dowolna działalność dzieci. Zabawy organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane samorzutnie. Zabawy w sali lub na świeżym powietrzu. Obserwacja pedagogiczna. Praca indywidualna z dziećmi. |
Podstawa programowa jest realizowana w ciągu całego dnia.